אל תבחרו באור אדום: למה לא לבקר בבית בושת

לאנשים רבים יש מושג מהו בית בושת – מקום שבו סקס מוחלף בכסף או צורה אחרת של פיצוי. אמנם אין שום דבר רע בקיום יחסי מין בהסכמה תמורת כסף, אך ישנן סיבות רבות מדוע ביקור בבית בושת אינו הרעיון הטוב ביותר.

בראש ובראשונה, בתי בושת יכולים להיות מסוכנים. האנשים שעובדים בבתי בושת הם בדרך כלל אנשי מקצוע מבוגרים, הידועים גם כנערות ליווי או, ואין ערובה לכך שאנשים אלה עברו סינון הולם. כמו כן, בתי בושת רבים אינם פועלים באופן חוקי, כלומר ייתכן שאין חוקים או תקנות המגנים על אנשים מפני ניצול או פעילות פלילית פוטנציאלית.

בנוסף, אנשים שבוחרים לבקר בבתי בושת מסתכנים בפיתוח התמכרות לאורח החיים. סקס וכסף הם חומרים ממכרים, ולכן אלה שמוצאים את עצמם בסביבות אלה לעתים קרובות מתקשים לעזוב. יתר על כן, להיות בבית בושת יכול לגרום לאנשים להיות מנותקים רגשית, אשר יכול להוביל בידוד נוסף ובעיות פסיכולוגיות.

לבסוף, ראוי לציין כי מפעלים אלה יכולים להיות יקרים. בנוסף לכסף המוחלף עבור מין, בתי בושת רבים מציעים שירותים אחרים כגון טיפול עיסוי, אבטחה, וטיפול רפואי. לכל השירותים הללו יש מחיר, והעמלות יכולות להצטבר במהירות.

למרות שחלק עשויים לראות ביקור בבית בושת כאורח חיים חלופי, ישנן סיבות רבות מדוע עדיף להימנע מכך. מסיכונים בריאותיים פוטנציאליים ועד ניתוק רגשי, ההשלכות של עיסוק בפעילות מסוג זה יכולות להיות חמורות.

נראה כי בתי הבושת קצת חלפו מן האפנה. הגברים כמובן נשארו עם הצרכים המיניים ויש להביא אותם לסיפוק. אך ישנן אלטרנטיבות טובות יותר. גברים יעדיפו לבלות עם נערות ליווי בצפון, אותן ניתן להזמין הביתה (או לבית מלון). או לחלופין לבקר את הנערות בדירתן. מה שנקרא דירות דיסקרטיות. הבילויים הללו יותר דיסקרטיים והשירותים נעימים וברמה גבוהה מאוד.