ההיסטוריה של בנטלי

למותר לציין כי מכונית בנטלי היא בין המותגים המוכרים והאייקוניים ביותר ברכבי יוקרה. לאורך ההיסטוריה, בנטלי ידועה בכלי הרכב שלהם בעבודת יד שיש להם אלגנטיות נצחית. אבל אתה יודע איפה בנטלי?

הכל התחיל בשנת 1919 כאשר וולטר אוון בנטלי ייסד את בנטלי מוטורס. אוון, כפי שהיה מוכר לבני דורו, החל ללמוד הנדסת מכונות במהלך לימודיו בקולג' באוניברסיטת קיימברידג'. במהלך לימודיו, הוא שם לו למטרה לפתח את מנועי המירוץ היעילים ובעלי הביצועים הגבוהים ביותר בסביבה, ובגיל 25, אוון בנה את המכונית הראשונה שלו, בנטלי 3 ליטר.

מנוע 3 ליטר זה היה הראשון מסוגו. הוא היה חזק, אבל לא חזק מדי, וקל משקל אבל לא קל מדי. זה היה בדיוק השילוב הנכון של מהירות וכוח שהוליד הישגים הנדסיים פורצי דרך ורוח עצמאית בשנים הראשונות של בנטלי מוטורס.

ההצלחה של ה-3 ליטר הייתה אדירה ודחפה את בנטלי לאור הזרקורים. ה-3 ליטר הציג בפני מאווררי בנטלי ביצועים קלי משקל והתנהגות כביש ודיוק מעולים. מוניטין זה של מצוינות נמשך גם בשנים שבין מלחמות העולם ובמהלך שנות השישים, וגם היום.

בנטלי מוטורס נרכשה על ידי קבוצת פולקסווגן בשנת 1998, אך רוח המצוינות שוולטר אוון בנטלי החל לחיות בה עד עצם היום הזה. אתה יכול לראות את זה בחצץ ומצוינות בכל דגם בנטלי שמתגלגל מהמגרש. זו הסיבה שכלי הרכב שלהם הם מהטובים בעולם, ומדוע המותג בנטלי עדיין אהוב על פעילי רכב נלהבים רבים ואניני רכב יוקרתיים כאחד.

בנטלי היא דוגמה למה שמניע אותנו להשיג את הטוב ביותר שלנו. זוהי תזכורת לכך שהמסע שלנו הוא מסע של אפשרויות אינסופיות ושאנו יכולים להגיע לפסגת ההצלחה עם מסירות ועבודה קשה. הידד לסיפורו של וולטר אוון בנטלי ולמורשת שהשאיר אחריו. 

וכמובן שלרובנו אין כסף למכונית בנטלי. במקום זאת אנחנו פשוט יכולים לבלות עם נערות ליווי בקריות, הכי טוב והכי פשוט. בלי פלצנות ורק אושר עילאי.