המסעדה האיטלקית הטובה ביותר בהו צ'י מין סיטי: בואו נחפור בגן העדן הגסטרונומי הזה

אם אתם בהו צ'י מין סיטי ואתם מרגישים קצת מנקרים, אין צורך לדאוג כי לא ייגמרו לכם האפשרויות הקולינריות המדהימות והטעימות! לא פחות מכולם הוא המטבח האיטלקי. אמנם, וייטנאם היא ביתם של תרבות אוכל ייחודית, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול ליהנות קצת טעם איטלקי בזמן שאתה מבקר. כדי להקל עליכם להחליט מאיזה מקום כדאי לכם לבחור את הארוחה הבאה שלכם, ערכנו את המחקר והצגנו בפניכם – המסעדה האיטלקית הטובה ביותר בהו צ'י מין סיטי!

המסעדה האיטלקית היחידה שאתה פשוט צריך לנסות במהלך שהותכם בהו צ'י מין סיטי היא Vecchia Roma. מלון וקיה רומא (Vecchia Roma) ממוקם ברובע פו מי הונג (Phu My Hung) היוצא, ומהווה התגלמות של אירוח איטלקי וחמימות. עמוס כל הזמן בלקוחות שמתלהבים מהארוחות שלהם, ברור שלכל מבקר יש כמה חוויות נפלאות בוקיה רומא.

תתקשו למצוא אוכל איכותי יותר מאשר כאן. מיותר לציין שכל המנות האיטלקיות הקלאסיות מוצעות כאן, כמו לזניה עוף ותרד, בולונז, והפיצה המסורתית שבהחלט תוכלו להתענג עליה. אבל אם אתה מרגיש הרפתקני, Vecchia Roma יש גם אפשרויות אחרות כגון שרימפס ברוטב יין לבן סטייק בקר עם פסטו בזיליקום טרי. אל תשכחו לשלב אותם עם היין האיטלקי האהוב עליכם כדי לחוות באופן מלא את טעמי המסעדה הזו.

אבל הנה החלק הטוב ביותר על וקיה רומא – הסביבה. מכיוון שהוא נמצא ליד נהר סייגון, תמיד תוכלו ליהנות מנוף של הנהר הנוצץ בזמן שאתם מחכים להזמנה שלכם. תיהנו מלילה של חברה נהדרת ומהרוח העדינה של נהר הערב בעודכם סופגים את הנוף היפה. וכמובן, כשהלילה הגיע לסיומו, תמיד תוכלו לבקש מהמלצרים הידידותיים לצלם תמונה מהירה שלכם ושל חבריכם ברחבי המסעדה.

בסך הכל, אם אתם מחפשים לקבל חווית אוכל מעט שונה בהו צ'י מין סיטי, הקפידו להביא את החברים ובני המשפחה שלכם לוקיה רומא. עם האווירה הנהדרת, המטבח האיטלקי האותנטי והאווירה הנעימה, חמישה כוכבים מתוך חמישה לא יספיקו כדי לתאר את המסעדה הנערצת הזו. בסופו של דבר, כל שנותר לומר הוא ליהנות מהשהייה שלך ואת התיאבון!

אם האוכל הטוב של וויטנאם גרם לכם להעלות במשקל – כאשר תחזרו אתם חייבים ביקור דחוף אצל דירות דיסקרטיות במרכז