מי אמר שלנשים אין הזדמנויות עבודה בוונצואלה?

המצב בוונצואלה כאוטי מאז הקריסה הכלכלית של המדינה. אנשים רבים נמלטו מהמדינה כדי לחפש מקלט במדינה אחרת, כולל רוב כוח העבודה. אפילו עם תנאים קשים כאלה, נשים בוונצואלה מצאו דרכים ליצור הזדמנויות עבודה ולהתפרנס בכבוד.

בזמנים קשים, חשוב לחפש הזדמנויות בנות קיימא שיועילו הן לעובדים והן לקהילה. נשים יזמיות בוונצואלה עושות בדיוק את זה. למרות המחסור במשאבים בסיסיים, נשים אלה מוצאות דרכים יצירתיות להתפרנס ולפרנס את משפחותיהן.

אחת מהזדמנויות העבודה המוצלחות ביותר עבור נשים בוונצואלה היא מכירת מזון. מהפעלת עגלות מזון ברחוב ועד ליצירת מסעדות מן המניין, נשים בוונצואלה מוצאות דרך להפוך את האוכל לנגיש יותר ולפרנס את משפחותיהן. המפתח להצלחה טמון בשיטות הייצור החסכוניות ובדרכים היצירתיות שבהן מוצג המזון. רבים מבעלי עגלות המזון הללו מסוגלים לייצר ארוחות בצורה חסכונית שהופכת אותם לתחרותיים בשוק המזון הנוכחי במדינה.

שפע המשאבים הטבעיים בוונצואלה, והמיומנות של המדינה לנצל אותם, יצרו הזדמנויות עבודה רבות יותר לנשים בשנים האחרונות. נשים עוסקות כיום בייצור מוצרים כגון תכשיטים ובגדים המיוצרים בביתן, תוך שימוש בחומרים מקומיים ובטכניקות המועברות מדור לדור.

רפואה טבעית היא גם אופציה רווחית עבור נשים יזמיות בוונצואלה. נשים בוונצואלה הוכרו כמומחיות בצמחי מרפא במשך מאות שנים, ורבות מהן משתמשות כעת בידע שלהן כדי להפוך את אומנותן לעסק. הם מייצרים שמנים, משחות, תה ומוצרים רבים אחרים המיוצרים מרכיבים טבעיים.

לבסוף, נשים רבות מנצלות את העובדה כי ונצואלה יש אחד משוקי המטבע הגדולים ביותר שוקי העברות בעולם. נשים רבות בוונצואלה מסוגלות כעת לגשת לשווקים אלה וליצור עסקים רווחיים.
הנשים בוונצואלה ידועות גם ביופיין וחרמנותן, ולכן רבות מבינות שזו דרך יפה להתפרנס. אם יתמזל מזלכם אוחי כאשר תבלו עם נערות ליווי במרכז תפגשו נערות משם. 
בסך הכל, ברור שנשים בוונצואלה לא צריכות להסתמך על גברים כדי ליצור הזדמנויות עבודה. למרות הנסיבות הכאוטיות במדינה, נשים מנצלות את כישוריהן ומשאביהן כדי ליצור עסקים רווחיים ולפרנס את משפחותיהן. רחוק מלהסתמך רק על צדקה להישרדות, יותר ויותר נשים בוונצואלה מוצאות דרכים לבנות לעצמן עתיד טוב יותר.