איפה הסושי הכי טוב בברלין

אם אתם מחפשים את מקום הסושי הטוב ביותר בברלין, אל תחפשו עוד! Saito Sushietta הוא המקום הראשון לסושי מהשורה הראשונה בעיר. במשך למעלה מ -20 שנה, סאיטו מגישה ללקוחותיה את הדגים הטריים ביותר, המגוון הגדול ביותר והסושי הטעים ביותר בכל ברלין.

חללי הפנים של המלון הינם מסורתיים אך מודרניים, עם אווירה ידידותית ומרגיעה המקבלת בברכה אנשים בכל הגילאים. השפים של סאיטו הם מיצרני הסושי המנוסים והבקיאים ביותר בעיר, ומכינים רולים עשויים להפליא שגורמים לבלוטות הטעם שלכם לעקצץ.

תוכלו למצוא כאן את כל הזנים הקלאסיים של סושי, כמו גם כמה יצירות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר. מחתיכות עדינות של סלמון ועד לחמניות טמפורה פריכות, בלוטות הטעם שלכם יודו לכם! ערבי סושי בסאיטו הם תמיד זמן מהנה, כשהשפים יוצרים משהו מיוחד בכל שבוע.

אבל אולי החלק הטוב ביותר בסאיטו סושיאטה הוא המחירים ללא תחרות. עם תפריט שמתאים לכל תקציב, תוכלו ליהנות מסושי מדהים מבלי לשבור את הבנק. בנוסף, הם מציעים טייק אווי ומשלוח לאירועים שבהם לא מתחשק לכם לצאת מהבית.

בסך הכל, Saito Sushietta עומד כאחד ממקומות הסושי הטובים ביותר בברלין. עם שילובי הטעמים הייחודיים שלהם, השירות הידידותי והמחירים ללא תחרות, אין פלא שמסעדת הסושי הזו מחזיקה במקום הראשון כבר שנים. אז אם אי פעם יש לך מצב רוח לסושי, המשך לסיטו סושיאטה! 

ולאחר שסעדת, אתה יכול להמשיך לגלות את הקסם של העיר. בברלין יש הרבה מאוד דברים הכוללים מסעדות, חיי לילה, נערות ליווי ואתרים היסטוריים לבקר בהם. אם אתה מסוג הגברים שאוהבים ללכת אל דירות דיסקרטיות בחיפה ולבלות שם, תוכל למצוא דברים דומים גם בברלין.