מה יכול להפוך את הסקס ל… רע

כשזה מגיע לסקס, זו תמיד צריכה להיות חוויה מהנה. אבל למרבה הצער יש כמה נסיבות שיכולות להפוך סקס, ובכן, רע. הנה כמה דברים שיכולים להפוך את הסקס ללא כל כך כיף.

1. תקשורת לקויה. תקשורת היא המפתח בכל מערכת יחסים, במיוחד כשמדובר במין. ללא תקשורת טובה, זה כמעט בלתי אפשרי להתמכר לחוויה מהנה.

2. בושה או אשמה. בושה ואשמה הן חוויות נפוצות ביותר עבור אנשים בנוגע למין, ואלה באמת יכולות להפריע לכל סוג של הנאה.

3. טכניקה לא מספקת. טכניקה גרועה יכולה להוביל לחוסר שביעות רצון עבור כל אחד מבני הזוג. חשוב להבין את היסודות של חוויה מינית טובה, כגון משחק מקדים וטכניקות ארוטיות שונות.

4. ציפיות לא מציאותיות. קיום ציפיות, במיוחד ציפיות לא מציאותיות, יכול להיות דרך בטוחה להרוס סקס. שוחחו עם בני הזוג שלכם מראש כדי להבין איך הם מרגישים, ומה הם אוהבים או לא אוהבים.

5. לחץ לבצע. לחץ לבצע יכול להפוך את יחסי המין לחוויה מלחיצה עבור שני בני הזוג, ולעתים קרובות גורם לסקס לא מספק.

6. סביבה לא מספקת. סביבה מהנה היא חיונית לחוויה מינית טובה. ודאו שהחלל שלכם נוח, נקי ומזמין.

7. חוסר הסכמה. הסכמה תמיד צריכה לבוא ראשונה בכל מצב מיני. בלי זה, סביר להניח שתהיה לך חוויה רעה.

סקס תמיד צריך להיות חוויה מהנה. אבל כדי להבטיח שכן, חשוב להיות מודעים לדברים שיכולים להפוך את החוויה לרעה, ולטפל בהם במידת האפשר. שינויים פשוטים, כגון תקשורת פתוחה טובה עם בן / בת הזוג שלך, הבנת היסודות של חוויה מינית מהנה, וכיבוד הגבולות וההסכמה אחד של השני, יכולים לעשות את כל ההבדל.

 

אם אתה אוהב סקס, אבל לא רוצה חוויות לא נעימות. אתה יכול ללכת על בטוח – רק בילוי נערות ליווי בתל אביב יבטיח לך שירות ברמה גבוהה. זוהי תהיה חוויה שלא תתאכזב ממנה לעולם.