המדינות הכי גרועות עבור נערות ליווי

נושא הליוי הוא נושא קשה, ולמרות שהוא נפוץ במדינות רבות ושונות, יש כאלה שיש להן יחסים בעייתיים במיוחד עם המעשה. בפוסט בבלוג זה, נבחן חמש מהמדינות הגרועות ביותר לעבוד בהן בליווי או לצרוך את השירותים הללו, כמו גם את הסיבות מדוע היא כל כך בעייתית במקומות אלה.

1. הודו: הזנות אינה חוקית בהודו, אך למרות זאת, היא נותרה נושא עצום ברחבי המדינה. עוני הוא גורם מרכזי מדוע הזנות נפוצה כל כך כאן, שכן היא מציעה תחושה של ביטחון כלכלי לאלה המחפשים נואשות הכנסה. מחקרים מצאו גם כי נשים רבות העוסקות בזנות מגויסות באמצעות מניפולציות מתוחכמות וטקטיקות הונאה. אך בשל אי החוקיות של הנושא, השירותים הם ברמה נמוכה מאוד, שום דבר אינו דומה למה שאתם מכירים בארץ.

2. תאילנד: הזנות הפכה גלויה יותר ויותר בתאילנד עם השנים, כאשר זרם התיירים מיוחס לצמיחתה. כמו בהודו, עוני וייאוש משחקים תפקיד מרכזי בזנות כאן. עם זאת, ההיבט המדאיג במיוחד של בעיה זו הוא שהיא אינה מוגבלת רק לנשים – נערים צעירים רבים נאלצים לעסוק גם בסחר במין.

3. רוסיה: הזנות ברוסיה מוסתרת במידה רבה ונחשבת לטאבו, מה שמוביל לכך שהקורבנות אינם יכולים לדבר או לקבל עזרה. קורבנות זנות ברוסיה נסחרים לעתים קרובות ממדינות אחרות ומנוצלים, וחוסר המודעות סביב הנושא פירושו שאנשים פגיעים אלה אינם מסוגלים להימלט.

4. קונגו: הזנות בקונגו קשורה קשר הדוק עם סכסוכים אזרחיים וסחר בבני אדם. חוסר היציבות הפוליטית באזור הביא לאינספור פליטים, שרבים מהם חשופים לניצול בצורת זנות. יש גם ראיות לכך שזנות ילדים נפוצה, שכן קטינים מגויסים לעתים קרובות כעובדי מין בשל היעדר השכלה והזדמנויות עבודה.

5. מקסיקו: הזנות במקסיקו משגשגת בערים כמו טיחואנה בשל רמות העוני הגבוהות והאלימות הקשורה לסמים. במקסיקו יש כיום שיעור פשיעה גבוה ואנשים פגיעים נמצאים לעתים קרובות על הכוונת של כנופיות פשע מאורגן כדי לנצל אותם בסחר המין. בעוד מקסיקו סוף סוף הפכה זנות ילדים לפלילית, יש עוד הרבה עבודה לעשות כדי להגן על אלה בסיכון.

ברור מרשימה זו שנושא הזנות הוא משהו שיש לטפל בו בכל העולם, שכן יש עדיין יותר מדי מקומות שבהם היא משתוללת והקורבנות אינם יכולים לקבל את התמיכה לה הם זקוקים. במקום לחפש הרפתקאות מפוקפקות, מומלץ לבלות עם נערות ליווי.  בארץ יש נערות ליווי העוסקות בפינוק הגבר ומתן שירות חוויתי שאינו מוגבל ליחסי מין בלבד.