איך לעזור לבת הזוג שלך להגיע לגירוי הדגדגן

בואו ננסה משהו קצת שונה. במקום לדבר על הנאה גברית – אשר, בואו נודה בזה, מתועדת היטב בשלב זה – בואו נדבר על טיפים לגירוי הדגדגן לגברים. כמובן, להגיע לאורגזמה יכול להיות די פשוט עבור בחורים, אבל לעזור לבת הזוג להגיע לשלהם זה הרבה יותר מסובך. צריך סבלנות, תקשורת וחינוך כדי לעשות את זה נכון.

הדגדגן ממוקם ישירות מעל פתח הנרתיק של האישה והוא מכיל אלפי קצות עצבים. למעשה, הדגדגן הוא האיבר היחיד בגוף שתוכנן במיוחד להנאה – מה שאומר שהוא המפתח לפתיחת נתיבי העונג שלה. ואם גירוי הדגדגן נעשה בצורה נכונה, זה יכול להביא את בן הזוג שלך לגבהים של הנאה שהם אולי מעולם לא חוו לפני כן.

עם זאת, חיוני שתדעו מה אתם עושים. הנה כמה טיפים לגירוי הדגדגן שאמורים לעזור לך:

1. תקשורת: אל תפחדו לשאול את בני הזוג שלכם מה הם אוהבים ואיך הם אוהבים את זה – גם אם זה פשוט כמו לבקש מהם להראות לכם איך הם אוהבים שנוגעים בהם. תקשורת היא המפתח כשמדובר להבטיח כי מישהו מקבל את סוג של הנאה שהם מחפשים.

2. קחו את זה לאט: התחילו בהברשה קלה של האצבעות או ויברטור אצבע על האזור. אתה עלול להתפתות ללכת ישירות למגע קשה יותר, אבל קח את הזמן שלך – זה עלול לקחת לבן הזוג שלך כמה דקות כדי להיות מגורה ונוח מספיק כדי להתחיל ליהנות מגע קשה יותר.

3. השתמשו ב-Lube: סיכה חיונית לגירוי הדגדגן. לא רק שזה הופך את התחושה למהנה יותר, אלא זה גם יכול לעזור לעור להישאר גמיש ומגיב למגע. מרחו כמות נדיבה של סיכה על האצבעות שלכם – זה יעזור להפחית את החיכוך ולהפוך את הגירוי למהנה יותר.

4. היו רגישים: הדגדגן הוא אזור רגיש ביותר וחלק מהנשים עשויות למצוא גירוי ישיר אינטנסיבי מדי. אם זה המקרה, נסו לשפשף או ללחוץ בעדינות על האזור סביב הדגדגן במקום. זה עדיין יכול לספק הנאה מדהימה.

5. נסו תזמונים שונים: חלק מהנשים אוהבות תנועות מהירות ונמרצות בעוד שאחרות עשויות להעדיף גירוי איטי ועקבי יותר. אל תפחדו להתנסות עד שתבינו איזה תזמון ואינטנסיביות בן הזוג שלכם הכי אוהב.

6. הקשיבו לפידבק: שימו לב לתגובות של בני הזוג שלכם כדי לראות אם הם נהנים ממה שאתם עושים – או לא. אל תיקחו את זה אישית אם משהו לא עובד, פשוט החליפו את הטכניקה שלכם ונסו משהו אחר!

גירוי הדגדגן יכול להיות כלי רב עוצמה כשמדובר בעזרה למישהו להגיע לאורגזמה. המפתח הוא להיות סבלני, תקשורת, ולקחת את הזמן שלך. עם המידע הזה ביד, אתה צריך להיות טוב ללכת. עכשיו צאו לשם והפכו את ההנאה של בת הזוג שלכם לעדיפות! אם אתה מתקשה לגרות את בת הזוג, תוכל להתאמן בעזרת נערות ליווי בקריות