המלונות הגרועים ביותר בניו יורק: מה שאתה צריך לדעת

כשמדובר בביקור בניו יורק, מציאת מקום הלינה הנכון היא לעתים קרובות המפתח לזמן הטוב ביותר האפשרי. אבל עם כל כך הרבה מלונות ומקומות לינה לבחירה, זה יכול להיות קשה לקבוע מאילו מהם להימנע. כדי להקל עליכם את ההחלטה, ריכזנו עבורכם רשימה של המלונות הגרועים ביותר בניו יורק. מלוקיישנים מפוקפקים ועד טיפים ממקומיים, אנחנו דואגים לכם ממה להתרחק בזמן חופשה בתפוח הגדול.

הראשון ברשימה שלנו הוא טיימס סקוור סופר לינה וארוחת בוקר. ממוקם ממש בלב טיימס סקוור, מלון זה צבר מוניטין של מלוכלך וצפוף. בעוד המיקום עשוי להיות אידיאלי עבור סיורים ומופעים, חשוב לזכור כי מלון זה צפוי להיות ארוז ויקר. בנוסף, תמונות פנים באתר מצביעות על חלל צפוף ומיושן, ללא אבזור יוקרתי או עדכונים באופק.

הבא ברשימה שלנו הוא The Element Hotel. המלון ממוקם באפר ווסט סייד (Upper West Side), ומציע מספר סיפורי אימה שסופרו על ידי האורחים. ביקורות לציין כי אלה שנשארו חוו סדינים מלוכלכים, צוות לא ידידותי, ניקיון תהומי. מעניין במיוחד הוא חדר האמבטיה המטונף הידוע לשמצה, אשר לעתים קרובות מושווה לשירותים ציבוריים.

ממשיכים הלאה למוטל בעל השם העולמי המפחיד. כפי ששמו מרמז, מלון זה אינו מומלץ אפילו למטיילים הנועזים ביותר. לאחרונה היא סובלת מהפרות רבות של קוד הבריאות, מה שמוביל למוניטין שהיא מחזיקה כיום. מפשפשי מיטה ועד שירותים עולים על גדותיהם, מלון זה אינו מקום נעים לשהות בו בטיול שלכם בניו יורק.

לבסוף, יש לנו את מלון ליברטי. ממוקם בגאווה במרכז מנהטן, מלון זה מצהיר על עצמו כיעד מפואר – ולמרבה הצער, מטיילים רבים מצאו את זה להיות הכל מלבד. ממחירים גבוהים מדי ועד חדרים תת-קרקעיים, זה נתפס לעתים קרובות כקרע עבור אלה המעוניינים לפנק את עצמם בחופשה שלהם בניו יורק. בנוסף, ביקורות מאששות דיווחים כי צוות המלון אינו ידידותי או מועיל לאורחיו.

אם אתם מתכננים טיול לניו יורק, יש להימנע ממלונות אלה בכל מחיר. בין אם אלה הסדינים המלוכלכים של Times Square Super Bed & Breakfast או חדרי הרחצה המטונפים הידועים לשמצה במלון The Element Hotel, אין ספק שתהיה לכם שהייה לא נעימה אם תבחרו באחד מהם. על ידי היגוי ברור מקומות לינה אלה, אתה תהיה בטוח להיות זמן נהדר במהלך הביקור שלך בתפוח הגדול.

בין אם אתם מחפשים יוקרה או בעלות נמוכה, הקפד לעשות את המחקר שלך כשמדובר במציאת מקום האירוח המושלם בניו יורק. עם קצת מחשבה ותכנון קפדניים, תוכלו להבטיח חופשה נפלאה ובלתי נשכחת – אפילו באחת הערים הגדולות בעולם. ואם תרצו חוויה נעימה יותר, פשוט הזמינו לביתכם נערות ליווי במרכז