האם אני ביסקסואל? חקירת הנטייה המינית שלך

רבים מאיתנו חוו תקופה של תשאול – תקופה שבה אתה לא יכול שלא לתהות מי אתה ולמה אתה מרגיש כמו שאתה מרגיש. נטייה מינית היא לעתים קרובות הראשונה מבין פניות כאלה, שכן היא חלק מהותי מהזהות שלנו ומשפיעה על האופן שבו אנו יוצרים מערכות יחסים ומטפלים בחיי היומיום שלנו. להבין אם אתה נמשך לאותו מין, לשני המינים, או לשני המינים יכול להיות תהליך מורכב ורגשי. כאן אנו שואפים להציע כמה עצות ותמיכה לאלה המתמודדים עם שאלות על המיניות שלהם.

מה זה אומר להיות ביסקסואל? 

ההגדרה של "ביסקסואליות" היא משיכה רומנטית ומינית לגברים ונשים כאחד. ביסקסואליות יכולה להיות מוגדרת כמשיכה לשני מגדרים או יותר, ולא רק לשניים. ביסקסואליות היא להימשך לאנשים ללא קשר לזהות המגדרית שלהם, אז זה יכול להיות כולם!

חשוב להיות מודעים לכך שהמונח 'ביסקסואל' אומר דברים שונים לאנשים שונים. לדוגמה, חלק מהאנשים מאמינים שזה אומר להימשך רק במידה שווה לגברים ולנשים, בעוד שאחרים עשויים למצוא את עצמם נמשכים יותר למגדר אחד מאשר לאחר, אך עדיין מזדהים כדו-מיניים. חשוב לזכור שמדובר בהגדרה אישית.

אילו סימנים עלי לחפש כדי לדעת אם אני ביסקסואלית?

אם אתה לא בטוח אם אתה ביסקסואל, הנה כמה סימנים לחפש:

• אתה מרגיש נמשך לגברים ונשים כאחד, רגשית או פיזית.

• אתם לא נמשכים רק למגדר זה או אחר.

• אתה מרגיש בנוח לחקור יחסים פיזיים עם בני שני המינים.

• אתה מרגיש בנוח באותה מידה לצאת או לקיים יחסים עם שני המינים.

אם סימנים אלה מתארים אותך, אז זה יכול להיות סימן שהנטייה המינית שלך היא ביסקסואלית.

איך אדע שאני ביסקסואלית? 

למרבה הצער, אין מבחן או שאלון כדי לקבוע באופן סופי אם אתה ביסקסואל או לא. הדרך היחידה לדעת באמת היא להקשיב לרגשות שלך ולהכיר ולקבל אותם. שימו לב למי אתם מוצאים את עצמכם נמשכים ואיך אתם מרגישים כשאתם בסביבתם. ניתוח הרגשות, הרגשות והאטרקציות שעולים יעזור לך לקבוע את הנטייה המינית שלך.  אתה יכול להתנסות עם נערות ליווי בחולון, וגם עם גברים ולראות איך זה מרגיש.

זכרו, זה בסדר גמור להיות ביסקסואל ולהזדהות ככזה. לא משנה איך אתם מגדירים את המיניות שלכם, חשוב להיות כנים עם עצמכם ולהיות פתוחים למה שאתם מרגישים וחוקרים.

מה לעשות ברגע שאני יודע שאני ביסקסואל?
אם קבעת שאתה ביסקסואל, חשוב למצוא תמיכה. השמעת השאלות והחוויות שלך יכולה להיות מועילה כאשר אתה משלים עם המיניות שלך. חשוב גם לזכור שהמיניות שלך היא לא משהו שאתה צריך לפעול לפיו אם אתה לא מרגיש בנוח לעשות זאת. חקירת הנטייה המינית שלך היא מסע אישי ומשהו שצריך להיעשות בזמן שלך, בכל דרך שאתה מרגיש בנוח.

חיפוש אחר אנשים אחרים המזדהים כ- bi יכול להיות מועיל במיוחד. מציאת אחרים החולקים רגשות ואוריינטציות דומות יכולה לספק קהילה מבינה ותומכת. בעוד שזה יכול להיות מאתגר, זה מספק פורקן לעבד ולחקור את הרגשות והזהות שלך. בין אם זה להצטרף לקבוצת תמיכה או להכיר חברים שמבינים את החוויה שלך, חשוב שיהיה לך מרחב בטוח להיפתח ולהיות נאמן לעצמך.

מסקנה:
חקירת המיניות שלך יכולה להיות מסע קשה, אבל זה יכול גם להביא תחושה חדשה של קבלה עצמית והבנה. אם אתה לא בטוח לגבי הנטייה המינית שלך, יש סימנים שאתה יכול לחפש דרכים לחקור ולהשלים עם הרגשות שלך. זכור שזה בסדר להזדהות כ- bi או להבין שאתה לא. חשוב למצוא מרחב בטוח ותומך שבו תוכלו להיות נאמנים לעצמכם.