חופשה בבלפסט: כיף, רגיעה ופעילויות לכל סוג של מטייל

בלפסט היא מרכז תרבותי הממוקם בחוף המזרחי של צפון אירלנד. זוהי עיר תוססת מלאת הזדמנויות וכיף שמושכת מטיילים מכל רחבי העולם עם ההיסטוריה העשירה והתרבות הייחודית שלה. בין אם אתם מחפשים חופשה פעילה, חופשה רגועה או משהו באמצע, לבלפסט יש את השילוב המושלם של פעילויות שיענו על הצרכים שלכם.

כמרכז החברתי התוסס של צפון אירלנד, בלפסט מציעה רשימה אינסופית של פעילויות למטייל הפעיל. להרפתקה מרגשת, תוכלו להצטרף לסיור רפטינג במים לבנים או לקחת סירת מפרש לאורך החוף. לטיול נינוח, בקרו באחד הפארקים הרבים של בלפסט, כגון פארק סטורמונט (Stormont Park), או סיירו ברחובות הצבעוניים ועמוסי הגרפיטי של שכונות העיר. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ותרבות, בקרו במוזיאון אלסטר או בטיטאניק בלפסט, המוזיאון האינטראקטיבי המכבד את אוניית האוקיינוס המפורסמת שנבנתה בעיר זו.

אולי החלק הטוב ביותר בחופשה בבלפסט הוא המטבח הבלתי נשכח. מאוכל פאבים אירי מסורתי ועד מסעדות הודיות עטורות כוכבי מישלן, סצנת האוכל של העיר היא ללא תחרות. נסו את הבוקסטי (בוסטי – לביבת תפוחי אדמה) או פיש אנד צ'יפס בפאב מקומי, או התמלאו במנות מודרניות קלאסיות באחת המסעדות המהוללות בעיר. לא משנה מה ההעדפה שלכם, התערובת הייחודית של צפון אירלנד של מטבחים בריטיים, איריים וגלובליים תספק את בלוטות הטעם שלכם.

כמובן, בבלפסט יש שפע של פעילויות למי שמחפש חופשה רגועה יותר. בעיר יש הרבה ספא מפואר וסלונים לכל צרכי ההרפיה שלכם. תוכלו גם לנצל את המבחר הרחב של העיר, של חנויות, גלריות ושווקי עתיקות, בהם תוכלו לאסוף מזכרות ומתנות ייחודיות. לאחר מכן, תוכלו להתרווח באחד הפארקים הציוריים של העיר או בבתי הקפה הנעימים, או לשכור רכב ולנסוע לאורך כבישי החוף.

וכמובן יש גם את חיי הלילה, אם אתם רגילים לבילוי עם נערות ליווי בתל אביב, גם כאן יש דברים דומים. 
בין אם אתם מחפשים חופשה פעילה או מרגיעה, Belfast בטוח יהיה משהו בשבילכם. זוהי עיר תוססת עם תרבות ייחודית, מגוון רחב של פעילויות וסצנת אוכל מדהימה, מה שהופך אותה ליעד מעולה למטיילים מכל הסוגים. אז עשו את הצעד ובקרו בבלפסט. אתה לא תצטער על זה!